Gran Premi d'Espanya del 1989

Multi tool use
Tipus | Gran Premi d'Espanya de Fórmula 1 |
---|---|
Esport | automobilisme |
Distància | 73 volta |
Lloc i data | |
Lloc | Circuit de Jerez |
Estat | Espanya |
Data | 1r octubre 1989 |
Classificació | |
Guanyador | Ayrton Senna |
![]() |
Resultats del Gran Premi d'Espanya de Fórmula 1 de la temporada 1989 disputat al circuit de Xerès l'1 d'octubre del 1989.
Classificació
Pos |
No |
Pilot |
Equip |
Voltes |
Temps/ Retirada |
Pos. de sortida |
Punts |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 |
1 |
![]() |
McLaren - Honda |
73 |
1h 47' 48. 2 |
1 |
9 |
2 |
28 |
![]() |
Ferrari |
73 |
+ 27.051 s |
2 |
6 |
3 |
2 |
![]() |
McLaren - Honda |
73 |
+ 53.788 s |
3 |
4 |
4 |
4 |
![]() |
Tyrrell - Ford |
72 |
+ 1 Volta |
9 |
3 |
5 |
6 |
![]() |
Williams - Renault |
72 |
+ 1 Volta |
6 |
2 |
6 |
30 |
![]() |
Larrousse - Lamborghini |
72 |
+ 1 Volta |
5 |
1 |
7 |
22 |
![]() |
Dallara - Ford |
72 |
+ 1 Volta |
15 |
|
8 |
11 |
![]() |
Lotus - Judd |
71 |
+ 2 Voltes |
7 |
|
9 |
9 |
![]() |
Arrows - Ford |
71 |
+ 2 Voltes |
16 |
|
10 |
3 |
![]() |
Tyrrell - Ford |
71 |
+ 2 Voltes |
13 |
|
Ret |
10 |
![]() |
Arrows - Ford |
61 |
Motor |
61 |
|
Ret |
20 |
![]() |
Benetton - Ford |
59 |
Virolla |
10 |
|
Ret |
21 |
![]() |
Dallara - Ford |
55 |
Motor |
23 |
|
Ret |
7 |
![]() |
Brabham - Judd |
51 |
Virolla |
8 |
|
Ret |
15 |
![]() |
March - Judd |
47 |
Col·lisió |
26 |
|
Ret |
24 |
![]() |
Minardi - Ford |
47 |
Virolla |
20 |
|
Ret |
5 |
![]() |
Williams - Renault |
40 |
Bomba de combustible |
21 |
|
Ret |
26 |
![]() |
Ligier - Ford |
34 |
Motor |
24 |
|
Ret |
23 |
![]() |
Minardi - Ford |
27 |
Virolla |
4 |
|
Ret |
16 |
![]() |
March - Judd |
23 |
Transmissió |
19 |
|
Ret |
37 |
![]() |
Onyx - Ford |
20 |
Caixa canvi |
17 |
|
Ret |
18 |
![]() |
Osella - Ford |
17 |
Caixa canvi |
25 |
|
Ret |
19 |
![]() |
Benetton - Ford |
14 |
Virolla |
14 |
|
Ret |
8 |
![]() |
Brabham - Judd |
11 |
Part elèctrica |
12 |
|
Ret |
17 |
![]() |
Osella - Ford |
6 |
Suspensions |
11 |
|
Ret |
12 |
![]() |
Lotus - Judd |
0 |
Col·lisió |
18 |
|
NVQ |
25 |
![]() |
Ligier - Ford |
|
|
|
|
NVQ |
39 |
![]() |
Rial - Ford |
|
|
|
|
NVQ |
38 |
![]() |
Rial - Ford |
|
|
|
|
NVQ |
40 |
![]() |
AGS - Ford |
|
|
|
|
NVQ |
36 |
![]() |
Onyx - Ford |
|
|
|
|
NVQ |
31 |
![]() |
Coloni - Ford |
|
|
|
|
NVQ |
29 |
![]() |
Larrousse - Lamborghini |
|
|
|
|
NVQ |
35 |
![]() |
Zakspeed - Yamaha |
|
|
|
|
NVQ |
41 |
![]() |
AGS - Ford |
|
|
|
|
NVQ |
34 |
![]() |
Zakspeed - Yamaha |
|
|
|
|
NVQ |
33 |
![]() |
Euro Brun - Judd |
|
|
|
|
NVQ |
32 |
![]() |
Coloni - Ford |
|
|
|
|
Altres
Pole: Ayrton Senna 1' 20. 291
Volta ràpida: Ayrton Senna 1' 25. 779 (a la volta 55)
Referències
- «Web Oficial de la Fórmula 1». [Consulta: 07 - 05 - 2010].
Cursa anterior: Gran Premi de Portugal de 1989 |
FIA 1989 Campionat del Món |
Cursa Següent: Gran Premi del Japó de 1989 |
Anterior G.P.: Gran Premi d'Espanya de 1988 |
Gran Premi d'Espanya |
Pròxim G.P.: Gran Premi d'Espanya de 1990 |
x6NWL2johnMcEgP