Posts

Showing posts from April 11, 2019

Vic de Fesensac

Image
Vic-Fezensac Localització 43° 45′ 30″ N, 0° 18′ 12″ E  /  43.758333333333°N , 0.30333333333333°E  / 43.758333333333; 0.30333333333333 Estat França Regió Occitània Departament Gers Districte districte d'Aush Cantó Cantó de Vic en Fesensac Capital de Cantó de Vic en Fesensac Població Total 3.488 (2015) • Densitat 64,66 hab/km² Idioma oficial Occità gascó Geografia Superfície 53,94 km² Altitud 110 m Limita amb Besòlas Calhavet Castilhon de Vaths Demú Justian Lanapatz Maramvath Moreda Preneron Ròcabruna Rosers Sent Joan Potge Sent Pau de Baïsa Organització política • Cap de govern Michel Samroma Identificador descriptiu Codi postal 32190 Altres Lloc web Lloc web oficial Vic en Fesensac [1] [2] (en francès Vic-Fezensac ) és una comuna francesa en el Cantó honònim del departament del Gers de la regió d'Occitània. Conti

Armanyac

Image
Aquest article tracta sobre la regió d'Armanyac. Vegeu-ne altres significats a «Armanyac (beguda)». Armanyac Localització 43° 54′ 13″ N, 0° 09′ 08″ O  /  43.9036°N , 0.152222°O  / 43.9036; -0.152222 Estat França Regió Occitània Departament Gers Districte Districte de Condòm Cantó Cantó de Nogarò Geografia Part de Gascunya Bandera del comtat d'Armanyac L' Armanyac (en occità Armanhac , en francès Armagnac ) és una regió històrica dins de Gascunya, situada a la conca d'Aquitània, i que forma actualment, en bona part, el departament francès del Gers. Orografia i economia Centrat a la vall del Baïse, és un país d'ondulacions aturonades, amb boscs a les parts més altes i bancs de sorra i d'argiles terciàries als costers, al voltant de les viles d'Eusa i Aush. Hi són força importants els plantats de vinyes, el raïm de les quals és utilitzat per a la fabricació de vins blancs, dels q

Why can't wing-mounted spoilers be used to steepen approaches?

Image
1 $begingroup$ In a comment on this answer to my previous question about tail-mounted airbrakes (lack of), @JohnK states: You won't see flight spoilers (speed brakes) being used to steepen approaches. You have to be 10kt above Vref to extend them on a CRJ900 and you shouldn't be that hot in the first place, and you aren't allowed to use them at all below 300 ft. Why do you have to be going abnormally fast to slow down with the spoilers, and why can't they be used at low altitude (especially given that, just like with airbrakes, it would seem to me like spoiler extension would be a safer method of slowing down than pulling the throttle all the way back would be, since, should a go-around become necessary, the spoilers can retract a lot more quickly than the engines can spool up from idle to